Opgelost door Kwantum: Verhuizing afzeggen omdat Kwantum het vinyl niet wil leggen.

Ton A.

We hadden een afspraak voor dinsdag 29 januari om vinyl te leggen, in het nieuwe serviceappartement van mijn demente moeder van dik in de 80. Ik heb een orderbevestiging van Kwantum dat ze komen leggen op 29 januari. Dus ik regel van alles per 1 februari, de verhuiswagen, de huur opgezegd, de krant en de telefoon laten verhuizen, gas water en elektra opgezegd enzovoort.
Krijg ik plotseling een telefoontje en een mail, dat het personeel is weggelopen en dat ze 5 februari komen in plaats van 29 januari. Ik heb ze gezegd dat dit niet gaat in verband met de verhuizing. Ik kan kiezen om de aankoop te annuleren of de nieuwe datum te aanvaarden. Ik ga niet akkoord.

Het vinyl leggen volgens de afgesproken datum.

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ton A.
Kwantum komt het vinyl nu eerder leggen. Dat vinden wij prima. Dank daarvoor, dan kan de verhuizing gewoon doorgaan.

Ook een klacht indienen over Kwantum?