Klacht Kwantum: Vloer niet goed gelegd (kan gebeuren!), maar er wordt geen oplossing geboden.

Klachtnummer
# 293824
Gebruiker
HekmanR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vloer gelegd // Niet in orde, vloer komt bol te staan // Kwantum telefonisch onbereikbaar // Na vele uren bellen (in de wacht) een afspraak kunnen maken, hier zelf vrij voor moeten nemen // Schade opgenomen en beloofd terug te bellen voor een afspraak // Na 2 weken wederom geen contact, dus weer zelf gebeld (weer lang in de wacht) // De administratie van Kwantum bleek onze vloer als ''opgelost'' in het systeem te hebben staan // Beloofd ons terug te bellen, nooit gebeurd // Weer met veel wachttijd een medewerker kunnen spreken + in de winkel geweest voor een klacht // Nieuwe afspraak om de schade op te nemen/te herstellen (wederom een halve dag vrij moeten nemen) // Direct nummer van de ingehuurde vloerenlegger gekregen, hij is twee keer langs gekomen voor herstellende werkzaamheden // Vloer blijft bol staan, tevens nu ook stucwerk kapot // Vloerenlegger en Kwantum bakkeleien over wie de schuld heeft, wij als klant blijven met lege handen staan // Wederom de belofte dat we gebeld worden, dit is tot op de dag vandaag alweer 2 weken geleden // Onze vloer is nog steeds niet correct gelegd, bovendien hebben we inmiddels veel extra kosten/schade.

De oplossing

Vloer + corrigerende werkzaamheden op korte termijn uitvoeren, eventueel een nieuwe vloer leggen. Compensatie voor de gemaakte kosten (dagen vrij, telefoonkosten, afkit-kosten plinten..)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kwantum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen