Klacht Kwantum: Vloer niet goed gelegd (kan gebeuren!), maar er wordt geen oplossing geboden.

HekmanR

Vloer gelegd // Niet in orde, vloer komt bol te staan // Kwantum telefonisch onbereikbaar // Na vele uren bellen (in de wacht) een afspraak kunnen maken, hier zelf vrij voor moeten nemen // Schade opgenomen en beloofd terug te bellen voor een afspraak // Na 2 weken wederom geen contact, dus weer zelf gebeld (weer lang in de wacht) // De administratie van Kwantum bleek onze vloer als ''opgelost'' in het systeem te hebben staan // Beloofd ons terug te bellen, nooit gebeurd // Weer met veel wachttijd een medewerker kunnen spreken + in de winkel geweest voor een klacht // Nieuwe afspraak om de schade op te nemen/te herstellen (wederom een halve dag vrij moeten nemen) // Direct nummer van de ingehuurde vloerenlegger gekregen, hij is twee keer langs gekomen voor herstellende werkzaamheden // Vloer blijft bol staan, tevens nu ook stucwerk kapot // Vloerenlegger en Kwantum bakkeleien over wie de schuld heeft, wij als klant blijven met lege handen staan // Wederom de belofte dat we gebeld worden, dit is tot op de dag vandaag alweer 2 weken geleden // Onze vloer is nog steeds niet correct gelegd, bovendien hebben we inmiddels veel extra kosten/schade.

Vloer + corrigerende werkzaamheden op korte termijn uitvoeren, eventueel een nieuwe vloer leggen. Compensatie voor de gemaakte kosten (dagen vrij, telefoonkosten, afkit-kosten plinten..)

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kwantum?