Klacht Kwantum: Waardeloos

Klachtnummer
# 613999
Gebruiker
pfewong
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gordijnen op 3 april 2022 besteld, in mei opgehaald..deze bleken verkeerd te zijn gemaakt.
Door de medewerkers opnieuw besteld op 17-05-2022, 3 maanden later heb ik nogsteeds geen gordijnen en niemanddie mij verder kan helpen met waar deze zijn gebleven.
Klntenservice reageert niet op emails en telefonisch onbereikbaar.

Gewenste oplossing

Het liefst de juiste gordijnen ontvangen en een conpensatie voor het lang wachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kwantum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen