Klacht Kwantum: Zeer ontevreden over Kwantum. Mijn klachten worden niet serieus genomen.

HonestCustomer

Ik ben een klant van Kwantum woonachtig in Den Haag en ik heb voor 3 ramen gordijnen en rails bij hun aangeschaft (voor meer dan 1000 euro), die ik nog steeds niet heb ontvangen en die nog steeds niet zijn opgehangen. Ik ben al sinds augustus 2018 bezig en ben het helemaal zat! Daarom dien ik mijn klacht op deze manier in. Ik ben nu al maanden na mijn verhuizing bezig om gordijnen te krijgen, ik zit nu al maanden in een huis zonder gordijnen het is nu december en ik ben er nu klaar mee. Kwantum heeft mij keer op keer teleurgesteld, elke keer komen ze afspraken niet na en ik voel mij niet gehoord als klant en ze nemen mijn klachten niet serieus en nu wil ik mijn koopovereenkomst ontbinden en mijn geld terug of zij moeten komen met een gepaste oplossing.
Dit zijn de klachten die ik kenbaar heb gemaakt aan Kwantum. O.a. dat de stoffeerder steeds niet komt opdagen zonder tegenbericht. Ik neem vrij van werk voor niks en zit de hele dag te wachten. Daarna moet ik op een vervolg afspraak wachten dat weken duurt. Toen ik een wijziging op zeer korte termijn wilde doorgeven mocht dat niet. Ook heb ik nog veel vertraging opgelopen omdat de stoffeerder een verkeerde inmeting heeft gedaan. We zijn nu maanden verder en geen stap verder gekomen.
Ik heb veel geduld gehad en nu heb ik mijn kookpunt bereikt! Ben er letterlijk en figuurlijk ziek van.

Koopovereenkomst ontbinden. Ik wil mijn geld terug of een gepaste oplossing!

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kwantum?