Opgelost door Kwebbels Kinderboeken: Abonnement afgesloten, betaald, maar geen boeken ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 350186
Gebruiker
MissSunshine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

geen boeken ontvangen

De oplossing

Eigenlijk had ik graag lid geweest en de boeken maandelijks ontvangen, maar gezien het pakket meermaals is verstuurd (volgens Kwebbels) en niet is aangekomen zou ik graag mijn geld terug willen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kwebbels Kinderboeken is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    MissSunshine
    Datum
    Alles is opgelost, het boekenpakket is binnen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MissSunshine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Kwebbels Kinderboeken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen