Klacht Kwebbels Kinderboeken: Afschrijvingen en incassobureau zonder abonnement

Ruud

Telefonisch benaderd door Kwebbels en mondeling tot overeenkomst gekomen dat er eenmalig een proefpakket opgestuurd zou worden. Hierna zouden we niet aan een abonnement vastzitten.
Er wordt toch een tweede pakket opgestuurd en afgeschreven. Deze hebben we gestorneerd en aangeboden om pakket retour te sturen op kosten van Kwebbels. Hiermee gingen ze helaas niet akkoord. Intussen hebben ze een incassobureau ingeschakeld en verwijzen ze naar een e-mail waarin de voorwaarden staan. De voorwaarden die in de e-mail staan komen echter totaal niet overeen met onze telefonische afspraken en er is ook niet naar verwezen tijdens het telefoongesprek.

Ik wil dat het bedrijf de mondelinge overeenkomst na komt.
Dus alleen het proefpakket is betaald en andere pakketten zullen we niet betalen.

Kwebbels Kinderboeken
    Beste meneer Muller,

Bij Kwebbels Kinderboeken kunt u kennis maken door middel van het proefpakket. Hoe het daarna verder gaat is helemaal aan u. Uw keuze kunt u doorgeven nadat u het proefpakket heeft ontvangen. We gaan er immers vanuit dat u het proefpakket aan heeft gevraagd om kennis met ons te maken.

U wordt telefonisch, per mail en per brief geinformeerd over het het daarna verder gaat. Omdat u altijd direct kunt stopzetten, ook na ontvangst van het proefpakket, kunt u een pakket niet kosteloos retourneren. De retourneringskosten zijn dan altijd voor uzelf. Hier over hebben we in juni al contact gehad per mail.

Wanneer wij het pakket alsnog retour ontvangen zijn we bereid om met u samen tot een oplossing te komen.

Kwebbels Kinderboeken

Beste meneer, mevrouw,
    Ook al ben ik niet blij met de geboden oplossing zal ik het proefpakket terugsturen zodat we deze zaak kunnen afhandelen.
    Kunnen jullie de adresgegevens doorgeven zodat ik het kan terug sturen?

Geen oplossing aangeboden

Ook een klacht indienen over Kwebbels Kinderboeken?