Opgelost door Kwebbels Kinderboeken: Betaald voor een proefpakket dat ik nooit heb ontvangen

cbanga

Ik had een proefpakket aangevraagd en heb daar 6,95 voor betaald. Het pakket heb ik echter nooit ontvangen. Ik was het al weer vergeten tot er ineens geld van mijn rekening af werd geschreven voor een abonnement. Ik heb het geld teruggeboekt en ze verschillende mails gestuurd, omdat ik nooit een proefpakket ontvangen heb, mar daar wel voor betaald heb. Ze zeggen dat ze twee pakketten naar me gestuurd hebben en ze zouden een onderzoek instellen bij Sandd, maar dat is alweer een paar weken dat ze dat zeiden. Ik heb er nooit meer iets over teruggehoord, maar wil wel graag mijn geld terug.

Ik wil graag mijn geld terug hebben.
Ik heb mijn geld terug gekregen

Kwebbels Kinderboeken
    Beste heer/mevrouw,

Helaas hebben wij ook nog geen reactie ontvangen van Sandd en u daarom nog geen bericht terug kunnen sturen. We zullen overgaan tot het terugstorten van het afgeschreven bedrag. Jammer dat u geen kennis heeft kunnen maken met Kwebbels.
    Mvg,
    Klantenservice Kwebbels Kinderboeken

Ook een klacht indienen over Kwebbels Kinderboeken?