Opgelost door Kwebbels Kinderboeken: Betaald voor een proefpakket dat ik nooit heb ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 404560
Gebruiker
cbanga
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had een proefpakket aangevraagd en heb daar 6,95 voor betaald. Het pakket heb ik echter nooit ontvangen. Ik was het al weer vergeten tot er ineens geld van mijn rekening af werd geschreven voor een abonnement. Ik heb het geld teruggeboekt en ze verschillende mails gestuurd, omdat ik nooit een proefpakket ontvangen heb, mar daar wel voor betaald heb. Ze zeggen dat ze twee pakketten naar me gestuurd hebben en ze zouden een onderzoek instellen bij Sandd, maar dat is alweer een paar weken dat ze dat zeiden. Ik heb er nooit meer iets over teruggehoord, maar wil wel graag mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld terug hebben.
Geboden oplossing
Ik heb mijn geld terug gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Kwebbels Kinderboeken
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Helaas hebben wij ook nog geen reactie ontvangen van Sandd en u daarom nog geen bericht terug kunnen sturen. We zullen overgaan tot het terugstorten van het afgeschreven bedrag. Jammer dat u geen kennis heeft kunnen maken met Kwebbels.
    Mvg,
    Klantenservice Kwebbels Kinderboeken

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kwebbels Kinderboeken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen