Opgelost door Kwebbels Kinderboeken: Ik wil opzeggen en mijn geld terug! Totaal 51,80 euro.

content Opgelost
Ivo

Via facebook in februari aangeven een proefpakket te willen ontvangen. Dit helaas nooit ontvangen. Dit heeft 6.95 gekost. Daarna vergeten.... Tot we eind mei, denk ik het eerste pakket hebben ontvangen. Hierop proberen de klantenservice te bereiken, maar dit is alleen een bandje. er neem nooit iemand op. Ook 2 keer ge-emaitd of ze willen bellen.... tevergeefs
Vandaag het volgende pakket ontvangen. Weer gebeld, bandje.....
Het geld afschrijven van de rekening lukt wel elke maand. Nu 2 maanden teruggeboekt. Ik wil opzeggen.... en mijn geld terug. de boeken wil ik evt wel terug sturen.

Al het geld terug wat er betaald is en nooit meer benaderd worden.

Beste mevrouw Willems,

Vervelend dat u het proefpakket nooit heeft ontvangen. Als we dit hadden geweten hadden we uiteraard een nieuw pakket nagestuurd. Ik kan echter geen mail van u terug vinden. Wij zijn van dinsdag tot en met donderdag bereikbaar van 09:30 tot 12:30. We zijn in de zomervakantie een paar weken gesloten geweest, dus het is mogelijk dat u ons even niet heeft kunnen bereiken.
    We gaan ons best doen om samen met u tot een oplossing te komen. We zullen begin volgende week contact met u opnemen.

Beste Ivo,

We hebben inderdaad contact gehad over de pakketten die vanuit ons wel verzonden zijn. We hebben bij Sandd een onderzoek gestart naar de status van bezorging op uw adres. Volgens Sandd zijn er geen bijzonderheden te melden over de bezorging op uw adres en zijn de pakketten steeds afgeleverd door de brievenbus. We zullen de facturen die nu openstaan afboeken en indien u nog pakketten retourneert ontvangt u daar ook uw geld voor terug. Retourneren kan naar het postbusadres wat op de verpakking staat.

Klantenservice Kwebbels Kinderboeken

Ivo
Het lijkt goed te komen,gelukkig. Pakketten teruggestuurd en nu verwacht ik ook dat ze het geld terug betalen.

Ook een klacht indienen over Kwebbels Kinderboeken?