Opgelost door Kwebbels Kinderboeken: JE wordt genaaid man, terwijl de zon schijnt .

content Opgelost
IcySlaughter

Hadden mij opgebeld omdat ze mijn nummer hadden gevonden omdat ik gratis spullen voor me pas geboren kind zat op te vragen, ze boden mij een gratis proef pakket aan zonder kosten eraan verbonden, opeens krijg ik een factuur van 6,95 voor het verzenden van het pakket, naar bellen en zeggen dat ik daar niet akkoord mee ga omdat er aan de telefoon verteld werd dat het een gratis pakket is, hun daarmee eens zijn en dan nog steeds naar incasso sturen om toch de kosten, + 40 euro incasso kosten eruit te trekken , jezus ... wat een oplichterij .

Man man man je komt er ook niet onderuit he .

Kwebbels Kinderboeken
    Beste klant,

Vervelend dat u het zo heeft ervaren. U heeft destijds online aangegeven dat u interesse had in ons gratis proefpakket. Hierna heeft mijn collega contact met u opgenomen om hier uitleg over te geven. Tijdens dit gesprek heeft u ons gemachtigd eenmalig de verzend en administratiekosten voor dit pakket van uw rekeningnummer af te schrijven. Uw rekeningnummer heeft u ook tijdens dit gesprek aan ons doorgeven. Wij werken niet met facturen of acceptgiro's. Na ontvangst van het pakket is zo'n 3 werkdagen later volgens afspraak eenmalig de 6,95 verzendkosten van uw rekening afgeschreven. Op 31-10-2017 heeft u per mail opgezegd. Dit hebben wij dezelfde dag bevestigd. Echter u heeft op 1-11-2017 toch de 6,95 gestorneerd bij de bank en er is ondanks de aanmaningen die u hierover heeft ontvangen geen contact meer over geweest. Uiteraard willen wij graag met u tot een passende oplossing komen. Ik wil u daarom verzoeken om contact met ons op te nemen.

Kwebbels Klantenservice
    076-5300867
    klantenservicec@kwebbelskinderboeken.nl

IcySlaughter
Ze hebben uiteindelijk maar de helft van de incasso bedrag gevraagd, ben er dus wel 26,95 aan kwijt , toch opgelost . Maar ze moeten er wel bij zeggen dat het geen gratis pakket is , de waarde van de boeken is minder dan het opsturen ervan .

Ook een klacht indienen over Kwebbels Kinderboeken?