Klacht Kwebbels Kinderboeken: Ten onrechte aangemaand na keurig betaald te hebben voor bestelling

Schonenietslaapster

Ik heb alleen een proefpakket aangevraagd en ben telefonisch benaderd.
Ik heb het proefpakketjes ( laat) ontvangen en onmiddellijk netjes betaald door de afgesproken € 6,95 te betalen.

Later werden TOCH nog meer zendingen gestuurd naar het voormalige adres, en bleek achteraf steeds € 14,95 afgeschreven te zijn.
Deze zendingen heb retour laten sturen en het geld weer terug genomen via de bank.
Nu word ik, onder dreiging van een incassobureau, gesommeerd €14,95 plus € 5,00 te betalen voor iets dat ik niet besteld heb en bovendien terug heb laten sturen.
Dat weiger ik natuurlijk.

Me met rust laten.
Klaar is klaar

Kwebbels Kinderboeken
    Beste mevrouw [naam verwijderd door moderator],

Bedankt voor uw bericht. U heeft in juli het proefpakket ontvangen. Dit proefpakket ontvangt u ter kennismaking met ons. Mijn collega heeft u tijdens het telefoongesprek gevraagd om de welkomstbrief goed door te lezen en een keuze te maken met betrekking tot het vervolg.

We hebben u dus telefonisch, per mail en per prief geinformeerd over een eventueel en op welke manieren u uw keuze door kunt geven. Omdat we geen opzegging hebben ontvangen heeft u nog twee pakketten ontvangen. Deze hebben we inmiddels retour ontvangen, waarna we direct uw abonnement stop hebben gezet. U bent niet doorgestuurd naar het incassobureau door ons. De openstaande factuur is afgeboekt.  Jammer dat het zover heeft moeten komen. Een opzegging per mail of telefoon was voldoende geweest. We hopen dan ook dat dit bericht voldoende is om uw klacht af te handelen.

Patty de Jong

Hoofd Klantenservice

klantenservice@kwebbelskinderboeken.nl
    Telefoon: 076-5300867
    www.kwebbelskinderboeken.nl

Ook een klacht indienen over Kwebbels Kinderboeken?