Klacht KWF Kankerbestrijding: Bemoeien nalatenschap door goede doelen

R. Smit

Het is mij meerdere malen overkomen dat ik gebeld werd door het KWF met de vraag of ik het KWF in mijn testament wil opnemen. Ik zeg hierop dat een en ander geregeld is. In de eerste plaats vind ik dit een nogal brutale vraag. De medewerker aan de andere kant van de lijn is ook nog eens dwingend door de vraag te stellen wat ik geregeld heb. Dit gaat niemand wat aan. Het overkomt mij meermaals met goede doelen, ik overweeg nu deze stop te zetten door deze manier van ‘bedelen’, het neigt naar stalking.

Mij niet meer lastig vallen

KWF Kankerbestrijding
    Geachte heer Smit,

hartelijk dank voor uw bericht.

Wij benadrukken dat we u zeer dankbaar zijn voor uw steun aan KWF. Het spijt ons dan ook zeer dat u ontstemd bent door ons telefoontje met de vraag of u heeft overwogen KWF in uw testament op te nemen. Dat is niet de bedoeling.

Bij deze hebben we uw telefoonnummer geblokkeerd voor verder gebruik.

Hopelijk hebben we u hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met ons. U kunt KWF Publieksservice telefonisch bereiken op nummer 0900 – 202 00 41 (€ 0,01 p/m), op werkdagen tussen 09.00 – 18.00 uur.

Frank Hogenbirk
    Medewerker Publieksservice

Ook een klacht indienen over KWF Kankerbestrijding?