Klacht KWF Kankerbestrijding: Geen reactie op mijn vraag

Joov

Ik heb meerder malen gevraagd om mijn maandelijkse donatie stop te zetten, maar helaas krijg ik geen reactie.

Contact met me opnemen en mijn donatie per direct stopzetten

KWF Kankerbestrijding
    Geachte heer Diepa,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Vandaag hebben we telefonisch contact met u opgenomen, helaas was u niet bereikbaar.

Op uw verzoek hebben wij uw donatie per direct stopgezet. Wij schrijven vanaf vandaag geen bedragen meer af van uw bankrekening.

Wij zijn u erg dankbaar voor uw steun aan KWF Kankerbestrijding. Mede dankzij uw donatie hebben wij al veel bereikt. Zo is de gemiddelde overlevingskans gestegen van 25% in 1949, toen KWF werd opgericht, naar 65% nu.

Met uw donatie leverde u een bijdrage aan het verwezenlijken van ons ideaal: de dag dat niemand meer overlijdt aan kanker.

Wij hopen dat u KWF een warm hart blijft toedragen en wellicht zien wij u in de toekomst weer terug.

Wanneer u nog vragen hebt, neemt u dan gerust contact op met ons. U kunt KWF Publieksservice telefonisch bereiken op nummer 0900 – 202 00 41 (€ 0,01 p/m), op werkdagen tussen 09.00 – 18.00 uur.

Frank Hogenbirk
    Medewerker Publieksservice

Ook een klacht indienen over KWF Kankerbestrijding?