Opgelost door KWF Kankerbestrijding: Geld afschrijven zonder machtiging.

content Opgelost
Ced94

KWF schrijft al maanden geld van mijn rekening af voor een zogenoemde loterij waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. Ik ben ooit donateur geweest, tot 2 jaar geleden toen ik dit telefonisch heb opgezegd. Er is mij toen gevraagd of ik mee wilde doen aan iets, waarop ik expliciet nee heb gezegd. Voor de zoveelste keer een klacht ingediend maar hey, er verandert niks. Super vervelend en ik had toch wel anders verwacht.

Het stop zetten van het afschrijven van geld en mijn geld terug.
Er wordt gezegd dat ik reactie heb gehad op 22 november, dit is echter niet het geval. Heb geen mail en ook geen telefoontje ontvangen. Kan verkeerd zijn gegaan, ben blij dat ik eindelijk reactie heb.

KWF Kankerbestrijding
    Geachte mevrouw Cederhout,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Zoals wij u op 25 november 2019 hebben geschreven in antwoord op uw klacht van 22 november 2019:

"Uit ons systeem blijkt dat wij inderdaad twee jaar geleden uw deelname -met twee loten, €16,50 - aan de KWF Loterij hebben stopgezet. Dit is gebeurd op 4 september 2017.

Daarna hebben wij u op 10 januari 2018 gebeld met de vraag of u ons misschien weer zou willen steunen door opnieuw mee te gaan spelen. Tijdens dit telefoongesprek heeft u afgesproken om ons weer te gaan steunen met een deelname met één lot - €8,25-.

Wij waren in de veronderstelling dat het uw bedoeling was om ons op deze manier te blijven steunen en wij vinden het jammer dat dit niet het geval blijkt te zijn.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij uw deelname aan de KWF Loterij per direct stopgezet. Wij schrijven vanaf vandaag geen bedragen meer af van uw bankrekening. "

Na het ontvangen van uw nieuwe machtiging hebben wij deze deelname per e-mail aan u bevestigd en u in de afgelopen jaren regelmatig op de hoogte gehouden van uw deelname.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij op 25 november 2019 uw deelname beëindigd en wij schrijven geen bedragen meer af van uw rekening. De bedragen die wij in de afgelopen 56 dagen hebben afgeschreven, kunt u via uw internetbankieren terugboeken.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Barend Maltha

Ook een klacht indienen over KWF Kankerbestrijding?