Opgelost door KWF Kankerbestrijding: Kan donateurschap niet opzeggen krijg geen reactie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 436801
Gebruiker
Ap
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Opzeggen van donateurschap is niet voor elkaar te krijgen en KWF houdt zich niet aan beloften zoals binnen 3 dagen reactie. Foutieve tijden waarop contact te krijgen is. Echt schokkend hoe zo'n goed doel met haar donateurs omgaat.

Gewenste oplossing

Een persoonlijk gesprek hierover en geen standaard dank u mail. Ik wil horen waarom KWF zo met donateurs omgaat en als dit de normale gang vam zaken is wil ik mijn volledige gedoneerde bedrag van alle jaren terug krijgen om dat naar een goed doel over te maken die wel respectvol met donateurs omgaat.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    KWF Kankerbestrijding
    Datum
    Geachte heer Mulder,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Zoals vandaag telefonisch besproken, hebben wij helaas uw opzegbrief van 31 maart jl. over het hoofd gezien. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende verontschuldigingen aan.

    De opzegging van uw donatie die u per e-mail en webformulier op 11 april jl. aan ons heeft toegestuurd, hebben wij echter in goede orde ontvangen en op 14 april beantwoord ter bevestiging van de stopzetting. Helaas bleek ons antwoord in uw spamfolder te zijn beland, zoals tijdens ons gesprek bleek. Wij kunnen ons goed voorstellen dat je dit niet zo snel verwacht, als je wel de autoreply op je e-mail met verzoek tot stopzetting donatie gewoon in de inbox ontvangt.

    In onze autoreply op e-mail staat inderdaad nog de oude openingstijd vermeld, dat is inderdaad verwarrend en hinderlijk, er wordt momenteel aan gewerkt om dit aan te passen.

    Uw suggestie om ook andere manieren om op te zeggen te vermelden op de website, nemen wij in overweging.

    Hopelijk hebben wij uw klacht naar tevredenheid behandeld. Mocht u echter nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op via publieksservice@kwf.nl U kunt KWF Publieksservice telefonisch bereiken op nummer 0900 – 202 00 41, op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur.

    Met vriendelijke groet,
    Frank Hogenbirk
    Medewerker Publieksservice
  2. Auteur
    Ap
    Datum
    Kwf gesproken in het goede gesprek. Klacht is opgelost. Wel vervelend dat dit er voor nodig was. Maar eind goed, al goed.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KWF Kankerbestrijding?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen