Opgelost door KWF Kankerbestrijding: klacht collectant

EJkoopman

Er zou in de afgelopen weken een collectant aan deur de komen. Echter is hier niemand geweest. Ik weet wie de collectante is, en ze heeft gedoe met mensen in de straat. Ik vind het niet kunnen dat ze bewust huizen overslaat (wij zijn niet de enige waar ze niet geweest is). Het kwf is 1 van de weinige collectes waar ik dus WEL aan geef, omdat er veel mensen aan deze vreselijke ziekte lijden. Ik ga het geld wel storten aan het kwf, maar vind het een kwalijke zaak dat er hier niemand aan de deur is geweest, omdat mevrouw wat mot heeft met mensen in de straat.

Dat de collectant hierop aangesproken word, er word zo geld misgelopen.

KWF Kankerbestrijding
    Ons kenmerk: Klacht - 101.815.308

Geachte mevrouw Koopman,

Hierbij reageren we op uw klacht die we op 19 september jl. ontvangen hebben. U schrijft dat u dit jaar helaas niemand aan de deur heeft gehad met de collectebus. U zou graag een donatie aan KWF doen, maar de collectante heeft volgens u doelbewust bepaalde huizen overgeslagen omdat ze onenigheid met de bewoners zou hebben. U wilt dat de collectant op het feit wordt aangesproken dat ze bepaalde deuren overslaat.

Wij waarderen het zeer dat u uw zorgen uit en ons wilt steunen. KWF Kankerbestrijding is immers geheel afhankelijk van de vrijgevigheid van haar zeer gewaardeerde donateurs en de inzet van haar zeer gewaardeerde vrijwilligers.

De vrijwilliger zet zich naast zijn/haar dagelijkse werkzaamheden in voor KWF Kankerbestrijding. De vrijwilliger heeft binnen zijn/haar wijk de vrijheid bepaalde deuren over te slaan, mocht daar aanleiding toe zijn. Uw klacht sturen we door naar de afdeling en deze zal met desbetreffende collectant besproken worden.

KWF Kankerbestrijding is voor de organisatie van de collecte altijd op zoek naar vrijwilligers. Wanneer u volgend jaar ons wilt steunen als collectant, laat u ons dat dan gerust weten in antwoord op dit bericht. Uw inzet zouden we zeer op prijs stellen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wanneer u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op. U kunt KWF Publieksservice telefonisch bereiken op nummer 0900 – 202 00 41 (€ 0,01 p/m), op werkdagen tussen 09.00 – 18.00 uur.

Frank Hogenbirk
    EJkoopman
    Als ik zelf onenigheid zou hebben met de betreffende collectant zou ik akkoord gaan. Maar er is nooit onenigheid geweest met mij of mijn partner. Daarom ook mijn klacht. Ze slaat meerdere huizen over zonder dat daar een aanleiding voor is.
    KWF Kankerbestrijding
    Geachte mevrouw Koopman,

Hartelijk dank voor uw antwoord.

Uw reactie en verdere toelichting betrekken we in het gesprek met de collectant.

Wij hopen hiermee uw klacht naar volle tevredenheid te hebben behandeld. Wanneer u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op. U kunt KWF Publieksservice telefonisch bereiken op nummer 0900 – 202 00 41 (€ 0,01 p/m), op werkdagen tussen 09.00 – 18.00 uur.

Frank Hogenbirk
    Dankuwel

EJkoopman

Ook een klacht indienen over KWF Kankerbestrijding?