Klacht KWF Kankerbestrijding: onbeschofte collectante, elk jaar weer...

# 272064
pippi

Al meerdere jaren belt hier ondanks sticker steeds dezelfde collectante aan. Vervolgens reageert ze uiterst onbeschoft. Ze heeft me zelfs eens toegewenst dat iemand in mijn omgeving kanker zal krijgen. Elk jaar opnieuw dienen we een klacht over haar in en krijgen we allerlei beloftes dat het niet meer zal gebeuren maar ze heeft er gewoon maling aan en belt, net zoals vanavond, gewoon weer aan. Ik begrijp niet dat jullie dit niet adequater aanpakken en dat jullie zulke mensen laten collecteren.

Lijkt me duidelijk: eens en voor altijd regelen dat er NIEMAND en zeker niet deze persoon van KWF bij ons nog aanbelt. Echt respectloos dat jullie het niet goed oplossen.

KWF Kankerbestrijding
    Geachte mevrouw Van Dreumel,

Hierbij reageren wij op uw klacht van 4 september jl, die u ook via Facebook aan ons heeft doorgegeven.

Vandaag hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas is dit niet gelukt.

Uit ons systeem blijkt dat dit inderdaad niet de eerste keer is dat u uw beklag heeft gedaan over deze collectant en wij dit bij de vrijwilligersafdeling hebben aangekaart.
    Het spijt ons zeer dat nu blijkt dat dit niet tot een oplossing heeft geleid.

Op dit moment doen wij navraag bij de lokale afdeling om er achter te komen waarom er geen gehoor is gegeven aan uw eerder klachten.
    Zodra wij meer informatie hebben, en een definitieve oplossing voor uw klacht, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Naar verwachting zal dit in de loop van komende week zijn. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Wij hopen u hiermee voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Wanneer u nog vragen heeft over ons antwoord, neemt u dan gerust contact op met ondergetekende. U kunt KWF Publieksservice telefonisch bereiken op nummer 0900 – 202 00 41 (€ 0,01 p/m), op werkdagen tussen 09.00 – 18.00 uur.

Barend Maltha
    pippi
    Ik wacht nog op reactie van kwf...
    KWF Kankerbestrijding
    Geachte mevrouw Van Dreumel,

Hierbij geven wij u graag nog een reactie op uw klacht van 4 september jl.

Inmiddels hebben wij overleg gehad met de lokale vrijwilligersafdeling in Cuijck om tot een oplossing van uw klacht te komen.

Besloten is dat de collectant, die al meerdere jaren achter elkaar bij u heeft aangebeld, niet langer in uw wijk of buurt zal collecteren.
    Volgend jaar zal er een andere collectant deze route lopen, met de nadrukkelijke instructie om uw woning over te slaan.

Wij vertrouwen er op hiermee een passende oplossing te hebben gevonden voor uw klacht.

Barend Maltha
    pippi
    En daarmee wordt het afgedaan...geen persoonlijk contact hierover, geen gebaar naar mij, geen gevolgen voor betreffende collectant? Schandalig kwf, de hele gang van zaken!
    pippi
    Nog steeds niets gehoord. Maar eens andere stappen gaan nemen. Wat een mentaliteit bij kwf...
    pippi
    Niet naar tevredenheid opgelost. Zoals eerder aangegeven: slechte mentaliteit bij medewerkers KWF. Ik ga er mee verder.

pippi
Uiteindelijke oplossing Bewuste collectant komt niet meer in deze wijk collecteren en afdelingshoofd wilde nog langskomen maar daar zijn ze te laat mee. Jarenlang hebben ze collectant voordeel van de twijfel gegeven die gelogen heeft en zich schandalig gedraagt. Zo iemand zouden ze nooit meer moeten laten collecteren. Maar voor KWF is alleen geld belangrijker.