Opgelost door KWF Kankerbestrijding: Stalker KWF

Jo Janssen

Ongelooflijk hoe stakkerig een KWF blijft doorgaan met het sturen van post, ook nadat ik meerdere keren netjes heb aangegeven hier niet van gediend te zijn. De vraag waarom ik in hun bestand sta is nooit beantwoord, aan mijn verzoek om uit het bestand gewist te worden nooit voldaan. Dit alles geeft mij een bijzonder wrange smaak over het “bedrijf KWF”. Ik heb altijd gedoneerd, maar dat is nu gedaan.

Stoppen met ongevraagde en onterecht gepersonifieerde post te sturen.
Mijn welgemeende excuses naar KWF/ Kankerbestrijding.het is inderdaad het WERELD KANKER ONDERZOEK FONDS dat me maar blijft achtervolgen met ongevraagde donateurskaarten en wat dies meer. Ik zal mijn excuses vergezeld laten gaan met een donatie aan KWF Kankerbestrijding, zoals ik overigens regelmatig al gedaan heb aan diverse collectanten.

KWF Kankerbestrijding
    Geachte heer Janssen,

Zoals wij vandaag telefonisch hebben vastgesteld, is de post die u ontvangt niet afkomstig van KWF Kankerbestrijding, maar van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds. Dit is een andere organisatie. KWF heeft geen banden met hen en wij werken niet met hen samen. U kunt hen bereiken op 020 -344 95 95.

Hopelijk hebben wij u hiermee naar tevredenheid geholpen.

Barend Maltha

Ook een klacht indienen over KWF Kankerbestrijding?