Klacht Kwik-Fit: Onjuiste diagnose bij APK

C_Jager

Mijn auto was toe aan de APK keuring. Niks mee aan de hand, geen onderhoud nodig alleen een keuring. Bij de kwikfit werd mij verteld dat de auto niet door de keuring komt omdat de uitlaat niet gasdicht is. Dat is een afkeurpunt dat klopt. Echter wist ik bijna zeker dat dit niet het geval zou zijn. De auto was pas bij de garage geweest en ik hoorde zelf ook niks geks aan de uitlaat. Het voorstel was dat de auto gekeurd kon worden en of de kwikfit de uitlaat even mocht vervangen voor a 500 euro... Ik heb dit niet toegestaan. Daarop kreeg ik de waarschuwing dat de auto dan afgekeurd wordt en ik er niet meer mee mag rijden. Alleen nog naar de garage.

Zo gezegd zo gedaan, auto laten afkeuren en een afspraak gemaakt bij de garage. Hier bleek inderdaad niks met de uitlaat aan de hand te zijn, en de auto is keurig door de keuring gekomen.

Heel jammer dat een bedrijf die gespecialiseerd is in uitlaten, op deze manier geld wil verdienen aan de APK keuringen. Iemand die minder technisch is of bang gemaakt wordt door deze partij wordt zo even 500 euro uit de portemonnee geschud.

Ik wil dat uit principe de kosten die ik gemaakt heb voor de (onterechte afkeur) APK terug worden gestort.

C_Jager
    Een reactie zou op z’n minst netjes zijn....
    C_Jager
    En nog steeds geen reactie... heel jammer. Kwikfit? Ik raad het iedereen af. Op deze manier geld verdienen willen we allemaal wel😉
    Beste kwikfit,

Laatste kans om te reageren op deze klacht.
    Ik ga echt andere stappen ondernemen wanneer er geen reactie komt op de klacht.

CJ

C_Jager
Er was geen oplossing, geen contact. Geen reactie. Wanneer Kwikfit geld kan verdienen dan communiceren ze goed. Als ze graag willen dat je een positieve receptie schrijft dan weten ze je ook te bereiken. Alleen als je een klacht hebt die opgelost moet worden, dan geven ze niet thuis. Heel jammer.

Ook een klacht indienen over ?