Klacht Kwik-Fit: wantrouwen!

pvg103

naar 6 jaar goede ervaringen te hebben gehad met kwikfit breda aan de ettensebaan, nu een flinke tegenvaller. ik ben in het bezit van een oude Volvo c70 t5 (2001). het peil van mijn koelvloeistof was zeer laag. ik liet het even zo, omdat mijn apk op korte termijn zou verlopen. tijdens de apk liet ik een standaard onderhoudsbeurt uitvoeren. ik stelde de vraag of ze het koelvloeistofsysteem konden testen op eventuele lekkage. dit hebben ze gedaan met een druktest en alles was keurig in orde. na een paar weken rijden, bleek er steeds sneller koelvloeistof verlies te zijn. eergister maar eens terug geweest naar kwikfit met de vraag of ze er naar wilde kijken. deze beste man zei dat ze alles hadden gedaan en dat het extra onderzoekskosten met zich mee zou brengen van enkele honderden euros. hij wilde de moeite niet nemen om er na te laten kijken. hij zei, je kan beter naar Volvo gaan, SUCCES met je auto. Volvo zit letterlijk 1 deur verderop. de Volvo dealer neemt wel de tijd en meteen werd geconstateerd dat de radiateur lek was. vreemd dat dit niet bij kwikfit gezien is....aangezien ik veel vloeistof verlies heb. het vreemdste is, dat mijn apk is afgemeld door oscar garage en niet door kwikfit. dit betekend dat de apk + onderhoudwerkzaamheden zijn uitgevoerd door de andere garage die er ook naast zit. voor mij gezien een zeer vreemde situatie! geen kwikfit meer voor mij. ben erg wantrouwig geworden met de gedane werkzaamheden.

voor mij hoeft het bedrijf niks meer te doen! als ze iets niet kunnen maken, ben dan eerlijk over de defecten. ik heb liever dat er gezegd wordt: sorry meneer maar dit is defect en kunnen we niet repareren. als dit was gebeurd, dan was ik als trouwe klant terug gekomen. ik ging er namelijk vanuit dat alles in orde was. een lekke radiateur valt niet te missen met een druktest, aldus de dealer....en waarom worden er werkzaamheden uitgevoerd door een andere garage, zonder het te melden??

Ook een klacht indienen over ?