Klacht Kwik-Fit: wiel fout monteren

Klachtnummer
# 27811
Gebruiker
Nessen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 10 mei 2013 heb ik mijn band laten plakken bij het Kwik-Fit filiaal in Amsterdam - Centrum aan het Zeeburgerpad.
Het wiel heb ik er zelf weer opgezet met de hand, echter kreeg ik mijn wieldop er niet
op. Dus naar het Kwik-Fit filiaal om hulp.
Het wiel moest weer los ,dan kon de wieldop erop en vervolgens de moeren.
De filiaalchef zelf zou het even snel voor mij doen.Ik kon zelfs in de auto blijven zitten.
Na een paar minuten was de klus geklaard, maar een bout met moer was afgebroken.
Volgens de chef was dit veroorzaakt doordat ik de moer er scheef had opgedraaid en bij het losschroeven was de bout gebroken.
Zijn verhaal lijkt mij onwaarschijnlijk,daar ik bij het monteren met de hand de schroeven er eerst het opgedraaid en vervolgens met de slinger van de krik heb vastgezet.
Naar mijn mening heeft de chef te haastig (Het was tegen sluitingstijd) met perslucht de moer er op gezet,waardoor de bout is afgebroken.
De chef ontkent dit en zo ontstaat er een patstelling.

De oplossing

Zou contact opnemen met het hoofdkantoor van Kwik-Fit tot ik jullie mail zag.
Ik wil mijn schade €111,46 vergoed zien door Kwik-Fit,voor de nieuwe bout ,moer en tapend dat Auto Halan(Lancia- Chrysler -dealer) te Amsterdam heeft gemonteerd op 17 mei 2013.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kwik-Fit?