Klacht Kylie Cosmetics: Ik heb mijn pakketje niet!

Klachtnummer
# 186265
Gebruiker
Ilsebld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een pakketje uit amerika is na bestelling (18 augustus) direct verzonden en volgens track & trace beland bij amsterdam international mail centre (19 september). Sindsdien is er niets meer gebeurt. Nu wil ik weten waar ik mijn pakketje vandaan kan toveren. Aangezien ik er gewoon voor heb betaald.

Mvg,
Ilse Bijleveld

De oplossing

Ik wil mijn pakketje.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kylie Cosmetics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kylie Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen