Klacht Kymco.nl: Na 9000 km koolaanslag zuiger

Klachtnummer
# 288180
Gebruiker
Chris4321
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nieuwe scooter gekocht, na 9000 km koolaanslag op zuiger.

De oplossing

Dat mijn scooter beter of juist word afgesteld om dit in de toekomst te verkomen. En compensatie voor de kosten die ik gemaakt heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kymco.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kymco.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen