Klacht Kyriadhotel: Asociale behandeling van het Hotel

Rob

Bij het inchecken keurig de toegangskaarten ontvangen voor het disneypark voor 3 dagen, onderweg bestolen van tas met inhoud van geld, bankpassen, rijbewijs, id. kaarten en toegangskaarten, veel stress en aangifte gedaan, uren op het politiebureau,
Hierna bij aankomst van het hotel alles uitgelegd. Was Niet hun probleem, konden alleen
Nieuwe kaarten voor Disney kopen, de alarmcentrale van vrijuit gebeld, niets dan lof voor vrijuit, deze hebben er alles aangedaan om ons te helpen, ze stonden zelfs garant
Voor de nieuwe kaarten, want we hadden nog wel een beetje cash geld, maar niet genoeg om andere kaarten te kopen, de bankpassen waren gestolen dus konden ook niet pinnen.
Het hotel verdomde om dit te accepteren, moesten gewoon cash zien, te weten 436 euro, verder niet 1 telefoontje om te helpen, was niet hun probleem.................

Met een heel klein beetje goede wil van het kyriad hotel en / of Disney was onze vakantie toch nog geslaagd geweest, was ook onze huwelijksreis.
Vrijuit heeft ook Disney gebeld en ook daar wilde ze garant staan, maar ook daar een
Zeer halsstarrige houding, 436 euro cash en anders niet.
Voor zo 'n groot bedrijf een schande, het meest frustrerende is dat we nu geen vakantie
Hebben gehad, maar met een beetje goede wil was dit toch nog gelukt, wil hier benadrukken dat vrijuit er echt alles aan heeft gedaan en dag het dan nog niet lukt door
De houding van kyriad en Disney is heel erg wrang.

Wij vinden dat Kyriadhotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kyriadhotel?