Klacht La Chica: Associale medewerker die mij niet wilde helpen.

Teleurgesteld.

Supper slechte service.. asociale vaste medewerker die mij ook nog ging duwen. Heb mij gelukkig kunnen inhouden.
Gebruik je camera la chica en controleer je asociale medewerker van agressief gedrag. Ben nog nooit zo behandeld.
Vaste klant zijn ze kwijt.
Blouse gekocht deze blijkt na aankoop beschadigd te zijn met bekladde tekst op de stof die er niet meer af gaat. Ze vertikte mij verder te woord te staan en ik moest maar een email schrijven dat zijn hun regels. Dat was het enige.. wat een service.. mevrouw staat in de winkel product heb ik mee. Schade is zichtbaar en ik moet email sturen. Wat een service. De teamleider was ook zogenaamd niet bereikbaar.
Eerst zelf niet voldoen aan de basisregel.. een goed product verkopen.. maar ik moet mij wel aan hun regels houden.
omgekeerde wereld.

Voor mij nooit meer. Nu ben ik 15 euro kwijt en zij zijn een vaste klant kwijt.

Locatie bos en lommer... waardeloos...

Alles is mogelijk. Maar absoluut geen contact meer met de asociale medewerker. Als dit iemand is die de winkel presenteert dan zal je veel klanten kwijt raken. Locatie bos en lommer.

Wij vinden dat La Chica hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Teleurgesteld.

Ook een klacht indienen over La Chica?