Klacht La Chica: Onbeschofte medewekers en kapotte artikelen

BabyG

Op zaterdag 1 augustus ben ik bij La Chica in de winkel van Overvecht geweest. Hier heb ik een heel leuk jurkje gekocht, maar helaas zag ik die avond bij het uitpakken dat de jurk kapot is! Het heeft een gat aan de onderkant. Vervolgens ben ik op maandag 3 augustus langs de winkel gegaan met als doel het jurkje om te ruilen voor een nieuwe. Helaas hing er nog maar 1 jurk hier van in de winkel en ook die was kapot en dan ook nog in veel ergere staat en zat er een vlek op. Nu ben ik met een medewerker gaan praten in de hoop dat er nog een jurk achter zou hangen, maar die was er niet.

De medewerker was erg bot, onbehulpzaam en ook erg onbeschoft op het moment dat ik haar vroeg of ik mijn geld terug kon krijgen. Nu heb ik begrepen dat geld terug geen optie is in de winkel en er alleen geruild mag worden.
Nu ben ik afgelopen zaterdag de hele winkel al rond geweest en was dit het enige jurkje dat ik leuk vond en dat mij pastte aangezien ik zwanger ben. De medewerkers waren totaal niet behulpzaam..

Ten eerste staan kapotte artikelen buiten mijn macht. Er mogen geen kapotte artikelen verkocht worden en dit is een fout van de winkel. In de wet sta ik ook in mijn recht om mijn geld retour te krijgen in dit soort situaties.

Nu heb ik nog gevraagd of er contact opgenomen kon worden met een baas en/of manager zodat er misschien een uitzondering of andere oplossing gemaakt kon worden. Maar hierop reageerde de medewerkers enorm arrogant en bot.
Ook vroeg ik of er vanuit een baas of hun misschien een uitzondering gemaakt kon worden dat ik in plaats van binnen 1 week ruilen,
Meer tijd zou mogen krijgen.. (ik woon zelf in Lelystad). Maar ook hierop kreeg ik een arrogante gezichtsuitdrukking en een bot antwoord.

Ik ben geen lastig persoon, maar dit heeft mij enorm teleurgesteld en ook wel boos gemaakt.
Kleding zou altijd nagekeken moeten worden door de verkopers en bij defect uit de winkel gehaald moeten worden. Klantvriendelijkheid staat voorop maar dat is in La Chica Overvecht blijkbaar niet van toepassing.

Ik wil mijn geld terug en anders een andere oplossing zodat ik eventueel meer tijd krijg om het om te ruilen voor iets anders. Graag zou ik ook een baas willen spreken.

Wij vinden dat La Chica hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over La Chica?