Klacht La Chica: Ondeugdelijk product

Klachtnummer
# 89291
Gebruiker
Esaral
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,

Als kerstcadeau heb ik een jas gekregen van een lieve klasgenoot van de winkel la chica die ik tevens super mooi vond. Ik heb het gekregen op 18/12/14. De dag daarna heb ik het 2x aangehad (ochtend en avond). Toen zag ik opeens dat de naaiplek van de arm gescheurd was (waar het genaaid is). Dus vandaag ben ik naar de winkel geweest om het probleem te vertellen en een nieuwe te krijgen, de medewerkers vroegen gelijk een bon waarna ik zei waarvoor is een bon nodig, dit is gewoon een ondeugdelijk product. Ik heb recht op een deugdelijk product. De bon heb ik zelf niet want het is natuurlijk een cadeau. Ik heb voor het eerst iets van la chica en ik vind het vervelend dat zo iets is gebeurd. D'r is voor betaald en ik heb recht om er langdurig van te genieten. Wat een slechte kwaliteit zeg, ik vind het erg jammer.

De oplossing

Ik wil graag een nieuwe van die jas krijgen, ik heb niets aan een gescheurde jas.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat La Chica hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over La Chica?