Klacht La-Okido: Fiets niet geleverd

Klachtnummer
# 113214
Gebruiker
Esther Slooter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een fiets besteld voor onze zoon en deze vooruit betaald via Ideal, maar helaas nog steeds niks ontvangen. Met het bedrijf krijgen wij op geen enkele manier contact. Ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.

De oplossing

Ik wil heel graag mijn geld terug, zodat ik een andere fiets voor mijn zoon kan kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat La-Okido hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over La-Okido?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen