Klacht La-Okido: Geen geld teruggestoort na annulering aankoop

Nan

Op 14 mei jl. heb ik via www.fietsenzaak.eu van dhr. R. Zwaagstra, eigenaar van La Okido, een Pfau Tec elektrische driewieler besteld en betaald. De levertijd zou tussen de 2 a 4 weken zijn. Ik heb daarna vaak contact gehad met dhr Zwaagstra, hij vertelde dat de fabriek niet leverde en dat we moesten wachten. Bij een ander bedrijf heb ik navraag gedaan naar de levertijd van de fabrikant, die bleek 2 weken te zijn. Toen ik dhr Zwaagstra dit eind juni vertelde had hij net bericht gehad dat de fabriek weer leverde. Hij zou z.s.m laten weten wanneer hij de fiets zou afleveren. Omdat dhr Zwaagstra geen exacte afleverdatum wilde geven (zijn bus was kapot en hij wist niet wanneer die klaar zou zijn) heb ik na weer een week wachten besloten de fiets zelf op te halen. Toen ik hem dit vertelde werd hij boos en zei dat we dan maar uitelkaar moesten gaan, het geld zou hij terugstorten. De driewieler heb ik inderdaad niet gekregen, het geld is nog steeds niet teruggestort.

Terugstorten aankoopbedrag

Wij vinden dat La-Okido hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over La-Okido?