Opgelost door La-Okido: Het niet leveren van de bestelde producten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 50264
Gebruiker
mosephius
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een bestelling geplaatst te hebben bij Fietsenzaak.eu (Handelsonderneming La Okido - KVK 01104371) op 09-01-2014 en netjes via ideal betaald tot op heden nog geen producten ontvangen.
Eenmalig contact weten te krijgen met de verkoper na een week van de bestelling vai email. Hij gaf aan dat de producten niet voorradig waren en dat deze in bestelling zijn. Echter tijdens bestellen op de website waren de producten nog voorradig.
Vervolgens na 14 dgn vanaf de besteldatum nogmaals de verkoper gemaild en tevens proberen te bellen, echter geen reactie.

De oplossing

Ik wil afzien van de bestelling en zou gelieve het geld terug gestort zien op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat La-Okido hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    mosephius
    Datum
    Na contact moment van klachtenkompas heeft la-okido netjes het geld terug gestort. Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mosephius
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over La-Okido?