Opgelost door La Place: 1e La Place was alles op. 2e La Place kregen we een bord vol met aardappelen en geen groenten. 30Eu?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 296310
Gebruiker
Nicole18
Datum
1 reactie

Details

De klacht


1e La Place: daar was alles nagenoeg op. Er lag nog 1 entrecote en dat was de keuze?!

Volgende La Place gereden:Maaltijd met een bord bijna vol met aardappels.
Klein stukje zalmfilet.
Geen groenten
Hoge prijs ten op zichte vd kwaliteit!?

De schaaltjes salade zijn super duur.

De oplossing

Een dinerbon voor een herkansing, zodat La Place een 2e kans krijgt om de kwaliteit die zij aangeven te hebben kunnen tonen. Anders verwachten wij niet snel meer naar La Place te gaan.

1 reactie

  1. Auteur
    La Place
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van Leeuwen,

    Allereerst hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze feedback met ons te delen. Wat jammer dat u zo weinig keuze hebt gehad tijdens uw bezoek aan La Place. Mag ik vragen bij welke vestiging u bent geweest?

    We zullen er dan voor zorgen dat uw feedback wordt opgepakt met de leidinggevende van de vestiging in kwestie, zodat hij hier verder mee aan de slag kan.

    Daarnaast sturen we u graag een attentie toe per post voor het ongemak. Hiermee kunt u nogmaals bij La Place komen genieten, waarbij u hopelijk de eerstvolgende keer meer keuzemogelijkheden heeft.

    We verwelkomen u graag nog eens terug en mocht u nog vragen hebben, dan staan we u graag te woord.

    Met vriendelijke groet,

    Donna
    La Place Gastenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nicole18
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste Donna, wij waren eerst bij La Place ter hoogte van de Deil en omdat daar nog maar keuze was uit een entrecote zijn we doorgereden. Daar was het restaurant erg rommelig. Hierdoor hebben wij ook nog om moeten rijden. Toen kwamen wij bij de Lucht West in Bruchem aan en daar was het echt dramatisch. Het personeel vond ik niet echt vriendelijk, zelfs een beetje brutaal. Mijn oog viel ook nog op een tafeltje achter ons waar 4 mannen zelfs de borden vol met eten lieten staan en boos en ontevreden zijn weggelopen. Toen werd ons gevoel nogmaals bevestigd. Wij hopen dat dit een incidentele ervaring is. Dit omdat ik een andere verwachting bij La Place heb. Graag zie ik de bon tegemoet en gaan wij La Place zeker nog een 2e kans geven. Dan laat ik het ook weer weten. Het adres hebben jullie al in mijn account of hebben jullie dit nog van mij nodig. Zie u reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Nicole van Leeuwen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over La Place?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen