Klacht La Place: app werkt niet meer kan niet inloggen1

Klachtnummer
# 358541
Gebruiker
Gaikhorst46@hotmail.com
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb de app van la place voor de extra's , eerst werkte deze prima maar na up date van la place kan ik niet meer inloggen met mijn mail adres en wachtwoord dus kan deze ook niet meer scannen bij de la place vestigingen!
Via internet kan ik wel inloggen maar krijg ik alleen het kaartnummer en niet de streepjes code die gescand kan worden.
waarom kan ik niet meer inloggen en kunnen jullie deze soms opnieuw activeren?
Ik kan nu geen gebruik maken van de kaart en mijn extra's die ik erop had staan!!
Hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben zodat ik er weer gebruik van kan maken, kom nl iedere week bij la place dus wel jammer.

De oplossing

Dat ik weer kan inloggen, heb nl alles al geprobeerd

3 reacties

  1. Auteur
    Gaikhorst46@hotmail.com
    Datum
    Heb het geprobeerd maar is helaas niet gelukt!
  2. Auteur
    La Place
    Datum
    Beste Gaikhorst van den Dungen,

    Wat vervelend om te horen dat dit het probleem niet heeft opgelost. Zou je ons aan kunnen geven wat precies de melding is die je krijgt, wanneer je in probeert te loggen?

    Op die manier kunnen we je zo goed mogelijk verder helpen.
    Met vriendelijke groet,

    Thessa
    Gastenservice
  3. Auteur
    Gaikhorst46@hotmail.com
    Datum
    Er gaat iets mis!
    Dat is de melding die ik krijg als ik wil inloggen met kaart nummer of mail adres.

    Grt brigitte