Opgelost door La Place: Kaart niet goed gescand

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 380630
Gebruiker
Fgh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn kaart via de app laten scannen, maar dit schijnt niet goed gegaan te zijn. Helaas zie ik nu thuis pas op de bon dat het niet gelukt is. Dit is echter de tweede keer al. Zo loop ik wederom extra's mis. Waar kan dit door komen?

De oplossing

Kan dit achteraf nog gebeuren?

1 reactie

  1. Auteur
    La Place
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Groeneveld-Huisman,
    Vervelend om te horen dat het nu voor de tweede keer niet is gelukt om de app te laten scannen in een van onze vestigingen. Gelukkig kan ik u hierbij verder helpen.
    Fijn dat u het bonnetje heeft meegestuurd, nu heb ik de consumpties meteen voor u toe kunnen voegen.

    Fijne avond en hopelijk tot snel in een van onze vestigingen!
    Groeten van Anouk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fgh
Datum
Uiteindelijke oplossing Mijn kassabon is alsnog goed gescand
Status
opgelost
Beoordeling
content