Opgelost door La Place: Permanent keiharde schreeuwerige muziek.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 381289
Gebruiker
E.M. Bloemink
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Permanent keiharde schreeuwerige muziek in het restaurantgedeelte. Wij komen regelmatig met een groepje in la place haarlem bijeen. Sinds enige tijd staat daar in het restaurantgedeelte permanent keihard schreeuwerige muziek aan. Vragen van verschillende mensen of het zachter mag worden afgewimpeld/niet serieus genomen. Een greep uit de racties: 'u bent de enige die erover klaagt', 'er is aangetoond dat dit gezellig is', 'wij hebben nergens last van' of 'wij kunnen het niet zachter zetten, het hoofdkantoor bepaalt het volume''.

De oplossing

Muziek uitzetten of, als het echt niet anders kan: volume en repertoire aanpassen naar áchtergrondmuziek.

4 reacties

  1. Auteur
    E.M. Bloemink
    Datum
    Net zo min als er iets met de klachten in het restaurant gedaan wordt, wordt er gereageerd op de klacht via klachten kompas. Bij la place moet je dus niet wezen.
  2. Auteur
    La Place
    Datum
    Geachte heer Bloemink,
    Hartelijk dank voor uw bericht, en onze excuses voor de late reactie.
    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat de muziek bij LaPlace Haarlem klaarblijkelijk te hard staat.
    De klacht hebben wij voorgelegd bij de vestigingsmanager zodat hier zo snel mogelijk naar gekeken kan worden.
    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,

    Tom
    Klantenservice LaPlace.

  3. Auteur
    E.M. Bloemink
    Datum
    Geachte Heer Tom,
    Fijn dat er dan toch eindelijk een reactie is. Even voor de goede orde: ik ben mevróuw Bloemink.
    De klacht neerleggen bij de vestigingsmanager lijkt me weinig effectief omdat hij de gemelde antwoorden gaf en er kennelijk geen boodschap aan heeft. We komen altijd op maandagochtend bij elkaar en het betreft zoals gemeld, la place Haarlem, Dreefzicht.
    In afwachting van uw verdere berichten,
    met vriendelijk groet, E.M. Bloemink.
  4. Auteur
    La Place
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Bloemink,
    Wij hebben de klacht ook neergelegd bij het hoofdkantoor en dan moet de vestigingsmanager er wel wat mee doen, dus wij gaan er vanuit dat dit goed komt.
    Bedankt voor uw melding!
    Met vriendelijke groet,
    Stacey

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.M. Bloemink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er staat geen muziek meer aan, waarvoor dank!! We kunnen weer fijn daar zitten en elkaar verstaan. Afhandeling wel erg stroperig.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over La Place?