Klacht La Place: Veel te lange wachttijd en ongewelde groenten, dus veel te hard

G. Sterrenburg

We hebben vrijdag 3 mei na terug komst uit Frankrijk gegeten bij La Place in Nederweert met vrienden. Volgens mijn vriend was dit een mooie gelegenheid om de week af te sluiten bij dit wegrestaurant. Maar dat viel zwaar tegen. Mijn vrouw bestelde Asperges en ik bestelde Biefstuk, Asperges waren wat slapjes, was mee te leven. Vervolgens waren onze vrienden aan de beurt, die gingen voor de wok, ze hadden 2 personen voor zich en tot onze verbazing was er maar 1 persoon daar aan het helpen, stonden wel 10 personen te wachten, groenten werd niet voor geweld, daardoor was de meeste groente te hard en het duurde heel erg lang. Ze gaven ons advies beginnen jullie maar vast anders is jullie eten koud. Zo gezegd zo gedaan, inmiddels hadden wij ons eten op en daar kwamen onze vrienden, 1 had er rijst besteld, maar dat was op, (18.00 uur) nood gedwongen dan alleen maar groente genomen die veel te hard was, bij de kassa wilden ze nog hebben dat we dat gingen betalen, dus niet gedaan natuurlijk. Geheel niet tevreden om met elkaar deze vakantie af te sluiten.

Betere organisatie binnen het bedrijf, te weinig personeel bij het gereed maken van het diner. Een te goed bon voor een nieuw diner voor 4 personen zou op zijn plaats zijn. Helaas heb ik de bon niet meer.

La Place
    Geachte G. Sterrenburg,

Hartelijk dank voor uw bericht over uw bezoek aan ons restaurant.
    Wat vervelend om te horen dat u en uw vrienden deze vervelende ervaring hadden.

Graag zou ik deze klacht onder de aandacht brengen bij de vestigingsleiding om deze goed af te kunnen handelen.
    Bij Nederweert hebben wij, aan weerszijden van de weg, twee La Place restaurants.
    Aangezien u uit Frankrijk terugreisde: Klopt het dat u bij La Place Nederweert Meiberg (richting het noorden) bent geweest?

Hopende dat u toch nog van het staartje van uw vakantie heeft kunnen genieten, hoor ik graag van u terug.

Thessa van de Gastenservice
    Dit klopt.

Onze vriendschap is goed gebleven, maar met wel 'nare smaak' van dit diner om zo af te sluiten.
    G. Sterrenburg
    Heel jammer dat een bedrijf als La Placa Nederweert nog steeds niet heeft gereageerd. verzoek ze dringend om een reactie te geven.

G. Sterrenburg
Uiteindelijke oplossing Als ontevreden klacht sturen ze mij een kleinigheidje als compensatie, daar moeten we het mee doen. Als het in het vervolg maar goed. Het beloofde zijn ze tot op dit moment nog niet nagekomen, jammer