Klacht La Place: Wat ontzettend slecht om zoiets aan klanten te presenteren.

Klachtnummer
# 411972
Gebruiker
LeukeSpinazie#302
Datum
2 reacties

Details

Klacht

N.a.v.Uw bericht d.d. 24-12 -2019 deel ik Uw mede met het bonnr. 7995 d.d.20-12-2019 Verkoper 0123217 Filiaal 2411/01 tijd 16.13 deel ik U weer mede dat het eten in Den Bosch vreselijk slecht was incl. de Mevr. achter de kassa. Ik heb betaald voor 2 personen Euro 26,60.Jammer dat ik zo moet reageren voor de 2e X. Ik was een dagje uit in Den Bosch en kom uit Haarlem. N.a.v.de bon kunt U wel zien welke het was. Vr.gr.Mevr. Van Opzeeland

Gewenste oplossing

Fatsoenlijk antwoord en oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    La Place
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    LeukeSpinazie#302
    Datum
    Ik heb reeds mijn adres opgegeven. Zandvoorter Allee 212 Haarlem t n v Mevrouw C. Van Opzeeland

Ook een klacht indienen over La Place?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen