Klacht La Place: Zie hierboven

E. Tilborghs

Zojuist een pizza gegeten. In de bestelling was een miscommunicatie. Ik had een pizza besteld waarvan ik dacht dat dit zonder pizza was (werd niet benoemd bij de uitleg), kan gebeuren. Hierop ben ik terug gegaan, er werd netjes een nieuwe pizza gemaakt. Ook komen ze netjes de pizza brengen, echter zat de salami er niet op. De werker kwam nadien terug om mij te beschuldigen in de woorden ‘ik vind het niet netjes dat je achter de rug van mijn collega om extra salami vroeg’. Hierop verwees ik haar naar de vorige pizza (hier zat het namelijk gewoon op). De medewerker liep hierop weg, zonder op een nette manier het gesprek te beëindigen. Ik vond dit zeer onprettig en onprofessioneel. Een klant beschuldigen van diefstal. Zeer ongepast.

Dat dit genoteerd wordt

La Place
    Beste heer/mevrouw Tilborghs,
    Wat vervelend dat je je slecht behandeld voelt. Ik wil je bedanken voor het doorgeven van de klacht. Als je deze klacht stuurt naar gastenservice@laplace.nl met de datum, tijd en het filiaal waar je bent geweest, dan zullen wij de klacht doorzetten naar dat filiaal.
    Tanja van de gastenservice van La Place