Klacht La Rusticana: 3 gangen menu voor 29,50 is bij afrekenen 39,50.

M. Jansen

Op zondagavond zien wij een bord buiten hangen bij restaurant: La Rusticana, Bakkerstraat 58 in Arnhem. Op ooghoogte staat een 3 gangen menu voor 29,50. In kleine letters staat erboven: u kunt ook reserveren voor de lunch. Als wij de bestelling plaatsen dan zeggen we dat we een menu buiten hebben zien hangen en dat we dat graag willen. Na het eten krijgen we de rekening en het menu is geen 29,50 maar 39,50. Volgens de eigenaar is dat het lunch menu. Er is verder geen discussie mogelijk. Ze gaan het vanaf nu wel aanpassen om verwarring te voorkomen maar wij moeten gewoon de 39,50 betalen. Ik vind dit zeer misleidend. De eigenaar had er verstandig aan gedaan om ons 29,50 te laten betalen. Wij waren dan met een tevreden gevoel weggegaan. Jammer dit restaurant ziet ons niet meer zo snel weer terug.

Wat er letterlijk onder menu staat: Het is ook mogelijk om een lunch menu te serveren. Menu staat groot op bord in het rood op ooghoogte bij ingang restaurant. Lunch is er alleen op zaterdag. Bord hing buiten op zondagavond. Ik verwacht dat bedrijf 30 euro retour stort op mij creditcard waarmee ik betaald heb. Zo hou je klanten en zo blijven ze terugkomen.

Wij vinden dat La Rusticana hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over La Rusticana?