Klacht La Souris: Bedrijf houdt zich niet aan de wet

Klachtnummer
# 290422
Gebruiker
Hannah1994
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13-9-2017 online een scooter besteld. Na een aantal dagen geannleerd. Er werd mij verzekerd dat er nog geen kosten waren gemaakt bij het bedrijf. De scooter was nog niet eens besteld! Nu wordt mijn terugbetaling geweigerd en hoor ik niets meer van het bedrijf. Dus 160 euro voor niets uitgegeven? Ik laat het er niet bij zitten. Via deze weg hoop ik alsnog het geld terug te krijgen, aangezien ik geen zin heb om aangifte bij de politie te doen. Wat dot bedrijf doet is tegen de wet!

De oplossing

Mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

La Souris is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over La Souris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen