Klacht La Souris: Geen garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 624414
Gebruiker
Jacco01
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo, nieuwe la Souris trendy retro gekocht en op 12-09-2022 ontvangen. Na 4weken en 80km verder blijkt het stuur los te zitten. Na contact met de klantenservice moet ik betalen voor het maken van de reparatie omdat ik maar 14 dagen levering garantie heb. Het stuur is los omdat er een moer en bout niet goed zijn aangedraaid. Dit had fatale gevolgen kunnen hebben. Er is totaal geen begrip voor de situatie alleen dat ik €60 moet betalen voor iets wat volgens mij gewoon hersteld moet worden en binnen de garantie valt.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het gratis gerepareerd wordt en geen voorrijkosten
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

La Souris is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over La Souris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen