La Souris is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht La Souris: Geen garantie
Details
Klacht
Hallo, nieuwe la Souris trendy retro gekocht en op 12-09-2022 ontvangen. Na 4weken en 80km verder blijkt het stuur los te zitten. Na contact met de klantenservice moet ik betalen voor het maken van de reparatie omdat ik maar 14 dagen levering garantie heb. Het stuur is los omdat er een moer en bout niet goed zijn aangedraaid. Dit had fatale gevolgen kunnen hebben. Er is totaal geen begrip voor de situatie alleen dat ik €60 moet betalen voor iets wat volgens mij gewoon hersteld moet worden en binnen de garantie valt.Gewenste oplossing
Ik wil dat het gratis gerepareerd wordt en geen voorrijkosten- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.