Klacht La Souris: Geen service en zeer slecht bereikbaar na aankoop.

Bij la souris nieuwe
City s gekocht
Bij aflevering 2 september overal krassen en beschadegingen. Na contact te hebben gehad met hun foto's opgestuurd van de beschadegingen.
Toen bleef het stil!
Via facebook messenger bericht gestuurd werd beloofd dat ze er achter aan zouden gaan. Weer stil. Weer bericht gestuurd , kregen voorstel dat ze wel een regenhoes ter compensatie wilden sturen.
Dit geweigerd. Weer stil...
Weer berichten via messenger , toen werd gezegd kom ermee naar de zaak , voor ons niet te doen wonen in heerlen dichts bijzijnde zaak Tilburg dat medegedeeld. Weer stil.
Waren er toen al klaar mee , zelf voorstel gedaan dat men toch minimaal € 200 van de prijs retour konden sturen.
Geen reactie , weer berichten.
Men wilde toen wel de eerste onderhouds beurt aan huis gratis komen doen. Ik weet wat deze beurten inhouden niet mee accoord gegaan.
Uiteindelijk voorstel dat ze maar een alarm setje zouden sturen ter compensatie , komen ze er goed vanaf toch! Ook dit was niet mogelijk.
Kort samen gevat een zeer slechte zaak met totaal geen service.

Een passende compensatie en dit is geen regenhoes

Maria1958
    Het laat weer zien wat het voor een bedrijf is.
    Gewoon GEEN reactie
    Ondertussen staat FB ook vol met klachten over La Souris.
    Ben bang dat het hun niets interesseerd.
    Iedereen met klachten zich samenpakken en juridische stappen ondernemen.
    👿👿👿
    Maria1958
    Sinds gisteren na 148km doet de kilometer teller het ook niet meer. Alles begint te roesten van schroeven.
    Mail gestuurd maar helaas zo als gewent geen reactie van La Souris.
    Het is moeilijk om netjes te blijven tegen dit bedrijf.
    Maria1958
    Reactie van La souris is dat ik maar een repatatie afspraak moet maken en €75 onderzoekskosten vooruit betalen. Dan wordt dit van het reparatie bedrag afgetrokken!!!!! En hoe moet ik de scooter dan in de dichtsbjjzijnde zaak brengen wat venlo is 3 uur rijden vanaf heerlen met scooter. En naar huis ? Scooter 2 maanden oud 148km gelopen hebben geen idee van garantie. Betaal dus helemaal niets . Een bedrijf met goede servixe en garantie zou scooter komen ophalen en maar te zwijgen over kosten vragen.
    Dit bedrijf is ongelooflijk.
    Hier reageert men ook niet.
    Diep triest la souris.

Ook een klacht indienen over La Souris?