Klacht La Souris: Hele slechte service LaSouris

Ik heb een klacht.
1 maart 2022 heeft mijn dochter haar scooter weggebracht in Arnhem voor een beurt.
De scooter had al bijna 900 km op de teller en dat was geen probleem volgens medewerker kreeg een beurt voor de 500. Na 1500 km zou hij weer een beurt moeten.
Had geen problemen o.i.d. maar kreeg vanwege de kilometers een beurt.
Toen ze na ruim een week een bericht kreeg dat ze hem kon halen en weg wilde rijden starte deze niet.
Kreeg als opmerking dat komt omdat hij een tijdje stil staat. Zelf nooit last van gehad want hij stond wel vaker bij haar stil en kon altijd gewoon wegrijden.
Ze hebben hem op dat moment gestart met een batterij. Eigenlijk had ze op dat moment niet akkoord moeten gaan maar ja je denkt het zal wel.
Week later wilde ze de scooter gebruiken maar deed helemaal niks. Ook niet met de kickstart. (Hij was niet gebruikt omdat ze voor haar sport in het buitenland zat).
Ze had meteen contact gezocht maar kreeg niemand te pakken. Daarna nog een paar keer geprobeerd. Ook nog paar keer een voicemail bericht ingesproken en haar gegevens achtergelaten maar wederom geen reactie terug.
Na herhaaldelijk bellen kreeg ze op een gegeven moment een bandje waarop te horen was dat vanwege seizoensdrukte er geen telefoon mogelijk was en er een mail gestuurd moest worden.
Dit direct gedaan maar ook daarop geen reactie. Ook nog een mail gestuurd of er nog gereageerd kon worden.
Uiteindelijk een bericht op Facebook geplaatst en kreeg de vraag of ik een pb kon sturen.
Dit gedaan kreeg vrijwel direct een reactie. Vroeg om gegevens en wederom was het stil.
Bericht gestuurd met de vraag of ik nog een antwoord kreeg.
Dat kreeg ik ook uiteindelijk maar dat ze een afspraak moet maken en dat de kosten voor haar zijn?
Aangegeven dat ze hem voor een beurt had weggebracht en daarna het niet meer deed al niet op het moment dat ze hem haalde. Dus lijkt me dat de kosten voor hun zijn.
Als antwoord kreeg ik dat het te lang geleden is dat ze het dus niet meer kunnen controleren? Probeer al maanden iemand te pakken te krijgen.
En dat het komt omdat er na de 500 een beurt was gegeven en dan kan het problemen opleveren? Persoon in de winkel zei dat het geen probleem was en voor de beurt nooit problemen gehad.
Maar mijn dochter kan nu dus al maanden haar scooter niet meer gebruiken.

De scooter nakijkt wat er aan de hand is kosteloos en deze dan ook repareren. Voor de beurt geen problemen en na de beurt start ie niet meer.

pvkrevel
    Tot op heden geen reactie van dit bedrijf ontvangen
    pvkrevel
    Kreeg ineens een mail of we met de scooter langs konden komen. Aangegeven dat dit niet mogelijk was omdat hij niks doet. Heb geen aanhanger en het is te ver om te lopen. Maar tot op heden geen reactie meer op ontvangen.
    Nog steeds geen reactie
    pvkrevel
    Nog steeds geen reactie ontvangen
    pvkrevel
    Wacht nog steeds op antwoord
    pvkrevel
    Blijf in de herhaling vallen maar nog steeds geen reactie op mail
    Na mijn mail van 19 juli niks meer gehoord. Wordt het echt een beetje zat nu
    pvkrevel
    Nog steeds niks gehoord en geen contact mee te krijgen
    pvkrevel
    Van het bedrijf nog steeds niks gehoord
    pvkrevel
    Ga maar opnieuw een mail sturen. Geen reactie. Mijn geduld raakt nu wel op.
    pvkrevel
    Na een half jaar nog steeds geen reactie ontvangen
    pvkrevel
    Zou fijn zijn als het bedrijf eens een keer een reactie gaf. Ze verwijderen wel de berichten op facebook

Ook een klacht indienen over La Souris?