Klacht La Souris: Ik heb de koopovereenkomst ontbinden en wil mijn geld terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 616565
Gebruiker
Datzoubestkunnen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb in januari 2022 een elektrische fiets bij LaSouris besteld en geleverd gekregen. Accu deed het echter niet. Deze werd pas na maanden bellen opgehaald, met €60 voorrijkosten. Daarna, vanaf maart tot en met augustus geen accu geleverd gekregen. Geen antwoord op klachten, geen aanbod van oplossingen.
De koopovereenkomst is door mij ontbonden maar LaSouris is van mening dat dat niet kan.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de fiets opgehaald wordt en compensatie.
Geboden oplossing
Er zijn weinig slecht functionerende bedrijven als LaSouris !!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Datzoubestkunnen
    Datum
    Nog niets van LaSouris gehoord. Men heeft laks aan haar klanten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over La Souris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen