Klacht La Souris: Ik wil een werkende scooter.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 257115
Gebruiker
Frits Heuvel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Scooter is 2,5 maand oud en heeft 186 km op de teller....staat meer stil dan dat hij het doet. Monteur is afgelopen vrijdag (na 14 dagen!) eindelijk langs geweest....de scooter deed het weer....wel ff 60 euro voorrijkosten aftikken graag...( monteur vond mij maar lastig omdat ik om een kwitantie vroeg). Scooter deed het 6 km weer....daarna zelfde klacht en stond ik wéér met een scooter die het niet deed. Gelijk gebeld met La Souris....nee, monteur was al weer terug maar ze zouden gelijk het onderdeel opsturen en dat zou ik de volgende dag (zaterdag) in huis hebben en dan moest ik dat maar zelf inbouwen....was niet zo moeilijk....?!. Omdat ik graag een werkende scooter wil heb ik toegezegd....maar je raad het al....geen onderdeel dus zaterdag.
Je kunt geen negatieve beoordeling achterlaten op hun website en ook op Facebook kun je je ongerief niet kwijt.....toevallig he. ( volgens hun website scoren ze een 8.6....?....als je het bedrijf op Google zoekt zie je wel andere verhalen.
La Souris wil alleen verkopen en daarna is de "service" ver te zoeken....triest.

De oplossing

Dat mijn scooter gemaakt wordt...of anders een andere scooter.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frits Heuvel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets meer vernomen van La Souris....ze hebben een nieuw onderdeel opgestuurd en zoek het zelf maar uit. Bij dit bedrijf is de verkoop van scooters het belangrijkste....ik ben naar een ander bedrijf geweest en daar wisten ze ook wie en hoe La Souris te werk gaat. Dit was en is de laatste keer dat ik ooit zaken heb gedaan met dat "fijne" bedrijf. Dikke onvoldoende dus......
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over La Souris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen