Klacht La Souris: Je krijgt een tegoedbon die je vervolgens niet kunt inwisselen!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 643366
Gebruiker
mvzoest
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vanwege een geleverde scooter met lakschade heb ik na heel veel getouwtrek uiteindelijk een tegoedbon gekregen van 100 Euro.
De tegoedbon wilde ik gebruiken in de vestiging in Eindhoven. Daar kocht ik een helm van 99,95 en je raadt het al, ik kon de tegoedbon niet inleveren. Ik moest het bedrag voorschieten en zou het op mijn rekening gestort krijgen. Eerst ontving ik nog een mail met excuses dat vestiging Eindhoven in het systeem had moeten kijken en gewoon de tegoedbon had moeten verrekenen. Daarna een mail dat ik het geld niet overgemaakt krijg, maar dat ik een tegoedbon heb😬. Tja wat heb je aan een tegoedbon die je niet kunt inwisselen??? Heb gebeld, gemaild, maar ze houden voet bij stuk. Wat een bedrijf, ze belazeren gewoon de boel. Ik vind dit echt niet kunnen. Ik adviseer dus om nooit geen zaken te doen met dit bedrijf.

Gewenste oplossing

Ik wil het bedrag wat is toegezegd voor de tegoedbon gestort op mijn rekening,
Geboden oplossing
Er is helaas helemaal geen oplossing. Ik krijg mijn geld niet teruggestort, zoals was beloofd. Ben dan ook niet tevreden en zeer teleurgesteld in de afhandeling van de klacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    La Souris
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van Zoest,

    Wat vervelend om te horen dat dit zo gelopen is. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat er inmiddels contact met u is geweest via de mail. Hopelijk bent u, aan de hand van de informatie in de mails die wij u gestuurd hebben, voldoende geïnformeerd!

    Met vriendelijke groet,

    La Souris Scooters

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over La Souris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen