Klacht La Souris: Je krijgt een tegoedbon die je vervolgens niet kunt inwisselen!!
Details
Klacht
Vanwege een geleverde scooter met lakschade heb ik na heel veel getouwtrek uiteindelijk een tegoedbon gekregen van 100 Euro.De tegoedbon wilde ik gebruiken in de vestiging in Eindhoven. Daar kocht ik een helm van 99,95 en je raadt het al, ik kon de tegoedbon niet inleveren. Ik moest het bedrag voorschieten en zou het op mijn rekening gestort krijgen. Eerst ontving ik nog een mail met excuses dat vestiging Eindhoven in het systeem had moeten kijken en gewoon de tegoedbon had moeten verrekenen. Daarna een mail dat ik het geld niet overgemaakt krijg, maar dat ik een tegoedbon heb😬. Tja wat heb je aan een tegoedbon die je niet kunt inwisselen??? Heb gebeld, gemaild, maar ze houden voet bij stuk. Wat een bedrijf, ze belazeren gewoon de boel. Ik vind dit echt niet kunnen. Ik adviseer dus om nooit geen zaken te doen met dit bedrijf.
Gewenste oplossing
Ik wil het bedrag wat is toegezegd voor de tegoedbon gestort op mijn rekening,- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.