Klacht La Souris: Levertijd en contact met La souris

Klachtnummer
# 267327
Gebruiker
Pebbels15
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Levering van scooter
30 mei jl een scooter besteld bij La souris .Op de site stond dat de scooter binnen 10 werkdagen geleverd zou worden mits op voorraad .Als de scooter niet op voorraad zou zijn zou het wat langer duren .Na een aantal dagen kreeg ik een belletje dat de scooter een levertijd zou hebben van circa 5 tot 6 weken .Ik heb toen nog gevraagd of er misschien een ander model geleverd zou kunnen worden .Want op de site van La souris kreeg ik te zien dat er nog diverse modellen wel op voorraad zouden zijn (De scooters zijn tot op heden nog steeds te zien ) er werd mij verteld dat de website niet actueel zou zijn .
Inmiddels zijn we ruim 6 weken verder maar van La souris heb ik nog niets vernomen . Via de mail heb ik contact proberen te krijgen i.v.m de levering van de scooter .Maar op deze mails heb ik tot op heden geen reacties ontvangen. Ik heb in de mail diverse keren gevraagd wanneer de scooter geleverd zou worden en of de scooter thuis geleverd zou kunnen worden .Maar op mijn persoonlijke pagina van La souris staat de status nog steeds op afhalen in de winkel in Amsterdam .Ook staat er dat de bestelling is afgerond ? Ik probeer het maar eens via deze weg misschien dat er op deze mail wel gereageerd wordt .
Want ik vindt het zo wel erg lang duren .

De oplossing

Dat ik de scooter op zeer korte termijn in ontvangst kan nemen.
En dat er in ieder geval contact wordt opgenomen !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

La Souris is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over La Souris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen