Klacht La Souris: Scooter kapot en de schuld wordt onterecht bij mij neergelegd waardoor het niet onder de garantie is

Klachtnummer
# 643461
Gebruiker
Lisanne
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb in juli 2021 een scooter gekocht bij La Souris. Ik heb de scooter goed behandeld en in anderhalf jaar hebben er twee onderhoudsbeurten plaatsgevonden. De laatste was op 31 oktober 2022. Tijdens die beurt is ook de motorolie ververst en aangevuld. Op 24 december 2022 wilde de scooter niet meer starten. De conclusie van La Souris is dat de motor kapot is gegaan omdat er geen motorolie in zat. Omdat dit mijn eigen fout zou zijn valt het niet onder de garantie. Dit kan echter nooit kloppen, omdat de motorolie nog geen twee maanden ervoor bijgevuld is en ik er daarna ongeveer 100-200 km mee heb gereden. La Souris legt desondanks de schuld bij mij, waardoor reparatie niet onder de garantie valt en ik 550 euro zou moeten betalen.

Koop hier nooit een scooter! Je wordt opgelicht en ze doen er alles aan om onder de garantie uit te komen. Dit terwijl je een nieuwe scooter hebt gekocht die na anderhalf jaar gewoon helemaal niets meer doet...

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat de scooter gerepareerd wordt onder de garantie. Ik heb reeds voorrijkosten betaald, daarnaast wil ik niets meer betalen voor de reparatie van de scooter.

2 reacties

  1. Auteur
    La Souris
    Datum
    Beste,

    Wat vervelend om te horen dat u geen prettige ervaring bij ons heeft gehad en problemen ervaart met uw scooter. Onze excuses daarvoor. Ik zie dat er contact met u is via de mail hierover. Uw situatie is dus bij ons bekend en dit wordt verder opgepakt. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    La Souris Scooters
  2. Auteur
    Lisanne
    Datum
    Er is mij via de mail helaas geen oplossing geboden en sinds maandag ontvang ik geen reacties meer.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over La Souris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen