Klacht La Souris: SCOOTER NA MEER 1.5 MAANDEN NOG NIET GEREPAREERD

Beste La Souris,

Al enige tijd ben ik niet tevreden over jullie telefonisch service evenals over winkel De Haag.

Mijn scooter is al meer dan ander half maand bij winkel Den Haag omdat er zogenaamd geen onderdelen zijn. Het gaat om een Super Soco TC waarvan de schokdemper kapot is. Scooter is pas 1 jaar oud en heeft nog garantie.

Het ergste is dat dit mijn 5 keer in korte is dat ik langs ben geweest omdat de remmen niet goed werkten en schakkelaars. Ik ben niet te spreken over jullie service.

Ik zet elke keer jullie als hoofdkantoor in de CC als ik een mail krijg van winkel Den Haag maar krijg ook geen reactie van jullie.

Ik wil mijn scooter binnen een aanzienlijk tijd terug en wel gerepareerd, en niet met smoesjes komen van dat er geen onderdelen zijn want ik heb contact gehad met Vmotosoco dealer en die heeft wel onderdelen. Dan moeten jullie maar bij de dealer halen in plaats van jullie klant zo lang laten wachten zonder oplossing of alternatief.

Indien dit niet gebeurd zal ik jurische stappen nemen.

SCOOTER TERUG EN GEREPAREERD. REMMEN, SCHAKKELAARS EN SCHOKDEMPER.

Jozsef Sierra
    Omdat ik geen reactie kreeg via mails of klachtenkompas heb ik op 21 juli een aangetekend brief gestuurd waarmee ik de aankoop ontbind.
    Jozsef Sierra
    Tot op heden geen reatie gehad van La Souris. Wel jammer dit. Ik denk dat ik verdere stappen moet nemen tegen La Souris. Jullie horen nog van mij.
    Jozsef Sierra
    Vandaag heeft iemand contact met mij opgenomen van het hoofdkantoor, onze gesprek was zeer prettig. De manager was heel erg professioneel, was bereid te luisteren en is gelijk op zoek gegaan naar een oplossing.

Ook een klacht indienen over La Souris?