Klacht La Souris: Scooter start niet

Klachtnummer
# 620037
Gebruiker
bulk2
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nieuwe scooter opgehaald 11 mei . Tot 27 juni in de opslag gestaan en voor het eerst mee gereden . Lang verhaal kort te maken , inmiddels 6 stops erop zitten onder het rijden ( slaat uit gaat niet meer aan ) 40 telefoontjes, 30 mails , 10 winkelbezoekjes . Maar niemand luisterd naar je helaas. Ik koop een nieuw product die naar waarde moet voldoen , dit doet deze kneus scooter niet ! Ik heb het recht de koop te ontbinden , maar ik sta met mijn rug tegen de muur. mijn rechtsbijstands verzekering zegt niet te kunnen helpen daar ze nergens bij zijn aangesloten ( La Souris) Nu staat de scooter al vanaf 2 sept stil , sart niet en de ophaalservice komt gewoon niet opdagen!

Gewenste oplossing

Nieuwe scooter , deze is onbetrouwbaar

Geld terug, plus onkosten

0 reacties

Ook een klacht indienen over La Souris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen