Klacht La Souris: Slecht Service

Spekkebek

Mijn dochter heeft in Augustus een scooter gekocht bij vestiging Almere. Nu al allerlei technische problemen. La Souris is nauwelijks telefonisch bereikbaar, reageert niet of traag op mails en komt afspraken niet na. De brommer zou opgehaald worden ter reparatie, maar ''het busje' is nu al 2 weken stuk en ze adviseren dat we maar zelf een bus of aanhanger moeten regelen. Personeel is ook nog eens onbeleefd en totaal niet behulpzaam. Inmiddels zit mijn dochter meer dan een maand zonder scooter terwijl ze deze nodig heeft voor wqoo/werk verkeer. We maken nu extra kosten. We hebben ook al een klacht bij La Souris zelf ingediend, maar ook het hoofdkantoor biedt geen oplossing. Ik zou iedereen afraden een La Souris te kopen. Het is misschien goedkoper dan andere merken, maar het is echt slechte kwaliteit en slechte service.

De brommer moet opgehaald en gerepareerd worden, zoals beloofd was.

La Souris
    Beste,

Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw scooter en dat uw ervaring bij ons niet prettig verlopen is. Onze excuses daarvoor. Wij willen u vragen een reparatie aanvraag in te dienen via onze site. Zodra u ingepland bent, zal er contact met u opgenomen worden en zal er een reparatie datum aan u doorgegeven worden. U kunt uiteraard altijd een mail sturen naar info@lasourisscooters.nl voor vragen. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak.

La Souris Scooters
    Spekkebek
    Inmiddels hebben we de brommer zelf maar laten brengen naar La Souris en daar dus kosten voor gemaakt. Klacht nogmaals onder de aandacht gebracht bij het hoofdkantoor mijn geen reactie..

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over La Souris?