Klacht La Souris: Slecht Service
Details
Klacht
Mijn dochter heeft in Augustus een scooter gekocht bij vestiging Almere. Nu al allerlei technische problemen. La Souris is nauwelijks telefonisch bereikbaar, reageert niet of traag op mails en komt afspraken niet na. De brommer zou opgehaald worden ter reparatie, maar ''het busje' is nu al 2 weken stuk en ze adviseren dat we maar zelf een bus of aanhanger moeten regelen. Personeel is ook nog eens onbeleefd en totaal niet behulpzaam. Inmiddels zit mijn dochter meer dan een maand zonder scooter terwijl ze deze nodig heeft voor wqoo/werk verkeer. We maken nu extra kosten. We hebben ook al een klacht bij La Souris zelf ingediend, maar ook het hoofdkantoor biedt geen oplossing. Ik zou iedereen afraden een La Souris te kopen. Het is misschien goedkoper dan andere merken, maar het is echt slechte kwaliteit en slechte service.Gewenste oplossing
De brommer moet opgehaald en gerepareerd worden, zoals beloofd was.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.