Opgelost door La Souris: Slechte kwaliteit totaal geen service!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 304397
Gebruiker
wesss0180
Datum
2 reacties

Details

De klacht

2 maanden geleden een nieuwe piaggio zip 4t gekocht met een sp kappenset en een smoke led achterlicht en had hem op laten voeren tot 70 km/u . Deze zaak heeft mij 4 weken zonder achterlicht dus ook zonder remlicht laten rijden omdat hun monteur het niet goed had aangesloten en daarbij had hij ook nog het glas gebroken. Andere monteur heeft het op een gegeven moment wel goed aangesloten en wilde er een nieuw glas op zetten maar brak deze ook. Na 2 maanden is er nog niets aan gedaan! Verder zit de kappenset op een aantal plekken los omdat het niet goed is gemonteerd. Mijn voorrem piept als een gek en mijn achterrem lijkt wel versleten terwijl ik pas 500km heb gereden met me scooter. Het optrekken gaat ook niet zoals het zou moetem want hij houd steeds in en valt dood en ik mag blij zijn als ik net de 55km/u haal terwijl hij 65 a 70 zou moeten gaan. Denk dat de sproeier niet is verandert bij het opvoeren en denk dat ie totaal niet is afgesteld zoals het hoort. Ik wil dat er wat aan gedaan word. Heb al 100 keer gebeld maar word elke keer gezegt dat ik word gebeld als de monteur komt. Ik heb garantie op mijn scooter maar deze zaak komt zijn afspraken niet na. Ze leveren hele slechte kwaliteit en totaal geen service!! Je word voor de gek gehouden als je hier wat koopt.

De oplossing

Wil dat alles wat ik heb beschreven in mijn klacht zo snel mogelijk word opgelost en anders wil ik het volledige aankoopsbedrag terug en mogen jullie de scooter weer op komen halen want ik ben het helemaal zat!!

2 reacties

  1. Auteur
    wesss0180
    Datum
    Nog steeds niets gehoord van la souris. Zelfs hier reageren ze niet. Zo gaan ze dus om met hun klanten. Heb een nieuwe scooter gekocht met garantie maar blijkbaar heb je niets aan de garantie aangezien la souris helemaal niets doet als er iers mankeert
  2. Auteur
    La Souris
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste W Hanswijk,

    Allereerst: wat vervelend om te horen hoe uw ervaring met ons tot nu toe is. Het is zeker niet de bedoeling dat wij klanten zoals u in onvrede achter laten of dat een scooter met een kapot achterlicht wordt afgeleverd.

    Echter kan ik nergens vinden dat u reparatie en/of garantie verzoek(en) heeft ingediend. Dat neemt natuurlijk uw probleem nog niet weg. We gaan dit dan ook serieus oppakken en ik zal persoonlijk contact met u opnemen om bovenstaande nogmaals door te nemen.

    Excuses voor het ongemak en we zullen er alles aan doen om de problemen op te lossen.

    Met vriendelijke groet,
    La Souris Scooters

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wesss0180
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alles is opgelost. Mijn scooter is weer helemaal in orde en heb zelfs een sp achtervleugel gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over La Souris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen